Odlazak u Rijeku na intervju s Damirom Urbanom bio je za mene pravo sentimentalno putovanje. Zadnji put sam u Rijeku putovala zbog Damira Urbana prije – 18 godina. Sjećanje nas oboje nije baš najbolje poslužilo, no uspjeli smo rekonstruirati da je tada još bio u Lauferu te da su intervju za tada kultni zagrebački kulturni povremenik – magazin Metro, pratile senzacionalne crno-bijele fotografije Nine Šolića, inače Urbanova dugogodišnjeg suradnika. Razgovarajući u kišnoj, južinom prožetoj Rijeci pokušali smo se sjetiti ljudi iz tog nekog drugog života – bivših gitarista, nekadašnjih kolega, starih prijatelja, prečesto zaključujući kako smo se pogubili u životu.
No ipak, to nije bio razgovor o prošlosti, nego naprotiv – o vibrantnoj sadašnjosti obojenom nevjerojatnom Urbanovom intelektualnom znatiželjom. Razgovarali smo točno dan prije nego što se na tržištu pojavio novi album Urban&4 koji je u izdanju Aquarius Records izašao pod nazivom “Mamut”. Prve primjerke CD-a u Rijeku je Urbanu taj dan donio Tomislav Torjanac, hrvatski ilustrator svjetske reputacije, koji je i autor covera albuma. Urban još i sad artistički samoživo, tvrdoglavo i uporno pokušava sve konce svog novog umjetničkog proizvoda držati pod kontrolom – pa tako svojoj diskografskoj kući ne dopušta da njegove pjesme plasira po radiostanicama koje njemu nisu po guštu te sebi i danas dopušta da ga kroz vlastiti profesionalni život navigava njegov čistokrvni umjetnički hir.
...
ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLOBUSA