Iz arhive Globusa

Čemu služi lutrija u zemlji s hrvatskim indeksom sreće

Ovisiti o hrvatskoj sreći rijetko je idiotska ekonomska premisa, pa je pravo čudo kako je Hrvatska lutrija, državna firma koja od sreće živi, uopće opstala do danas

Jedna od ljupkijih budalaština novoga doba je famozni „indeks sreće“, čarobna formula kojom korporativno društvo mjeri vašu likvidnost na tržištu profesionalnog, socijalnog, emotivnog i ostalih životnih zadovoljstava. Gledao sam svojedobno na televiziji prezentaciju tog projekta, pokrenutog u magazinu Banka i agenciji za istraživanje tržišta Hendal Market Research, a „powered“ – jasna stvar - „by Allianz“: u raskošnoj nekoj kristalnoj dvorani stotinjak mrkih i ozbiljnih menadžera u sivim odijelima sjedi i gleda u četiri-pet istih takvih, mrkih i ozbiljnih marketinških genija, posloženih za stolom pred velikim panoom s logotipom sponzora, pa bi čovjek prije rekao da je riječ o minuti šutnje na početku kongresa forenzičke medicine nego o predstavljanju nečega što se naziva „Nacionalni indeks sreće“.

Nitko, pomislio sam, ne bi poželio živjeti u zemlji u kojoj tako izgleda prezentacija „indeksa sreće“, a opet, jebiga, kako drugačije to uopće može izgledati u Hrvatskoj, zemlji u kojoj je takav slučaj – to dakle da je netko bio sretan - posljednji put zabilježen još prije tri i pol godine, davnog 25. studenog 2009., kada je trener Dinama Kruno Jurčić nakon utakmice protiv Pomorca iz Kostrene izjavio kako su „imali sreće što u prvom poluvremenu nisu primili gol“?

...

ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLOBUSA

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 09:46