Jutarnji.hr sedmi je po posjećenosti portal u Hrvatskoj, kazao je Petar Pavić iz Europe Digitala.
Ispred Jutarnjeg.hr-a nalaze se Google.hr, Facebook, Youtube, Google.com, Net.hr i Index.hr, dok su iza svi ostali portali. Ako izuzmemo strane portale, koji su popularni (i) u Hrvatskoj, Jutarnji.hr je treći po posjećenosti hrvatski portal, kaže Pavić.
WinDays10 - Vodeća poslovno-tehnološka konferencija u Hrvatskoj i regiji
To je u znantoj mjeri rezultat napora da se Jutarnji.hr poveže s ostalim web stranicama, pa su na njega trenutno vezane 1.482 stranice. Zanimljivo je i da 15 posto ukupne posjećenosti Jutarnjeg.hr-a dolazi s konkurentnskih portala, što potvrđuje da je njegov sadržaj dobar i zanimljiv.
Koliki uspjeh je postiglo povezivanje Jutarnjeg.hr-a s drugim web stranicama govori i podatak da je 17. travnja Jutarnji.hr na Facebooku imao 72.719 obožavatelja.
Jutarnji.hr će se i u budućnosti razvijati kriz suradnju s drugim platformama, među kojima je Pavić spomenuo Twitter, Nookiju, Microsoft, Facebook i Google. S mnogima od njih suradnja već postoji. Taj je koncept razvoja medija na konferenciji u Rovinju ocijenjen kao vrlo dobar i u skladu sa svjetskim trendovima.